Analyse en advies

[cs_content][cs_section parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 45px 0px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/1″ style=”padding: 0px;”][cs_text]Wanneer je aan de slag wilt met zoekmachineoptimalisatie kan het lastig zijn om te beslissen waar je gaat beginnen. Door een SEO analyse te laten maken heb je een duidelijke lijst met verbeterpunten die je kunt afwerken. Vervolgens kun je het zelf gaan bijhouden en je website blijven optimaliseren.

Om een website te kunnen analyseren zijn drie dingen belangrijk. De zoekwoorden waar je op gevonden wilt worden, websites van je concurrenten (max. 4) en jouw eigen vragen over de vindbaarheid van de website. Daarmee kan ik aan de slag!

Door de website die jij wilt verbeteren te bestuderen via verschillende tools kan ik op een rij zetten waar verbeteringen mogelijk zijn. Deze verbeteringen komen allemaal samen in een rapportage met een aantal vaste onderdelen zodat je een compleet plaatje hebt van de seo-staat waarin je website verkeerd.

Knap Staaltje SEO Rapport

De volledige rapportage bestaat uit een aantal databestanden met alle cijfers en de uitgebreide analyse. In het rapport wordt tekst en uitleg gegeven over de belangrijkste uitkomsten en verbeterpunten. Het rapport bevat de volgende onderdelen:

  • zoekwoord analyse
  • concurrentie analyse
  • site architectuur
  • techniek website
  • content
  • linkearning / social media

Meer dan een lijstje technische verbeteringen

Bij Knap Staaltje Werk krijg je meer dan alleen een overzicht van constateringen. Meer dan alleen technische verbeteringen om je website te optimaliseren. Door mijn brede online communicatie achtergrond kan ik verder gaan dan dat. Zo vind je in het rapport ook advies over hoe je bepaalde soorten media en marketing in kunt zetten om zo volledig mogelijk aan de slag te kunnen met de optimalisatie.

Rapportage bespreken

Om ervoor te zorgen dat de inhoud van het rapport ook daadwerkelijk omgezet kan worden tot acties bespreken we het volledige rapport. Op die manier kan ik extra informatie geven over zoekmachineoptimalisatie en kun jij nog vragen stellen over de inhoud van het rapport. Zie het als een kennisoverdracht zodat jij (of een van je medewerkers) goed aan de slag kunt met het rapport.[/cs_text][x_button size=”global” block=”false” circle=”false” icon_only=”false” href=”/contact/” title=”” target=”” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover” info_content=””]SEO Analyse aanvragen[/x_button][/cs_column][/cs_row][/cs_section][/cs_content]