Het reisbureau is volgens mij het soort winkel dat de meeste last heeft van de opkomst van online winkelen. Ik hoor het graag als dit niet klopt, want ik baseer dit volledig op mijn eigen bevindingen. Bij mij in de stad wordt het ene nieuwe appartementencomplex na het andere uit de grond gestampt. Nu komen daaronder voornamelijk nieuwe restaurantjes om … Read More
Later toch interesse in de inhoud
Persoonlijk vind ik het erg vermakelijk om terug te kijken naar hoe ik vroeger zo stellig kon zijn over dingen en hoe ik nu 180 graden ben gedraaid wat betreft mijn vroegere standpunt. Zo wisten mijn broer en ik vroeger heel zeker dat wij later niet zouden belanden in een kantoorbaantje. Wij gingen iets creatiefs doen, iets met onze handen, … Read More
5 successen, 5 tips: Content marketing en non-profit
Content marketing is de manier voor non-profit organisaties om hun doelgroep te bereiken en te zorgen dat hun missie bekend wordt onder het grote publiek. Dit is geen nieuws, maar de wijze waarop het wordt ingezet door sommige non-profit organisaties is wel goed voor frisse inspiratie! In een post van Frank Barry op NetWitsThinkTank.com staan 5 succesverhalen van organisaties die … Read More
Offline showroom, online kopen – of toch andersom?
Winkels zouden hun online en offline shops beter met elkaar moeten combineren. Deze kunnen elkaar namelijk versterken in plaats van los naast elkaar te gebruiken. Dit is de uitkomst van het onderzoek ‘Costumers take control’ van PricewaterhouseCoopers (PwC).
Website Basisschool De Doorbraak live
De website voor basisschool de doorbraak staat live. Vanaf nu kunnen de leraren over hun klas gaan bloggen en worden ouders op de hoogte gehouden via de volledig vernieuwde website.